Willisch

Pół dekady słodkiej współpracy z rodzinną firmą lodziarską.

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

Ponad 5 lat współpracy z firmą Willisch, produkującą od niemal 40 lat ręcznie robione lody, rozpoczęło się w momencie kiedy jej właściciele stanęli u progu decyzji o rozbudowaniu lokalnej sieci własnej w ogólnopolską sieć franczyzową. Nikt wtedy nie spodziewał się, że sukces tego przedsięwzięcia zaowocuje stworzeniem produktu, który trafi do lodówek wiodących sieci spożywczych, oraz nowatorskiej, pierwszej w Polsce oferty sprzedaży lodów online. (scroll down for english)

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

2015 – Pierwszym etapem było stworzenie logo, identyfikacji marki i spójnego, modułowego projektu lodziarni. 2016 – Następnie rozpoczęła się budowa oferty franczyzowej i jej prezentacja na ogólnopolskich targach Franczyza. Duże zainteresowanie i rosnące perspektywy umożliwiły ambitne wyznaczenie projektów na następne lata.

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia
willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

2018 – Opracowanie opakowań i materiałów B2B, które pozwolą marce Willisch na otwarcie drzwi do sprzedaży retail. 2019 – Stworzenie koncepcji, która pozwoli na marketing i sprzedaż lodów online. 2020 – Projekt konsumenckiej aplikacji mobilnej.

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

Dzisiaj Willisch to już sieć ponad 30 lodziarni w całej Polsce. Lody w kubkach można kupić w sieciach takich jak Lidl czy Carrefour a sprzedaż w sklepie willisch.pl rozwija się równolegle z promocją w kanałach instagram i facebook i działaniami online.

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

Rozległy zakres współpracy w tym projekcie objął: stworzenie logotypu i wizualnej identyfikacji marki, strategię działań wizualnych i marketingowych, projekty fasad i wnętrz lodziarni, materiały B2B (franczyza) i B2C, fotografię, packaging, materiały POS, opracowanie konceptu ecommerce, stałe działania związane ze strategicznymi potrzebami marki oraz zarządzanie artystyczne działaniami bieżącymi (i wiele wiele więcej).

willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia
willisch lody franczyza logo design projektowanie graficzne opakowania www webdesign brand marka strategia

Nasza współpraca rozwija się razem z rozwojem marki. Dzięki otwartemu podejściu zarządzającego marką Roberta Willischa realizujemy ten projekt z prawdziwą pasją i nie brakuje w nim dalszych ciekawych planów.

strategia, art direction, graphic design, copywriting, product development: Bartosz Wągrowski / design lodziarni: Agnieszka Zientarska, Jagoda Żmudzińska – Jagody Studio / program franczyzowy: Marcin Uliński – Sieciowi.com / fotografia: Kuba Szopka, Wołek & Maksimik / webdevelopment: Empressia

 

Over 5 years long cooperation with Willisch company which has been producing hand-made ice cream for almost 40 years, began when its owners faced the decision to expand their own shop into a nationwide franchise network. Back then, nobody expected that the success of this project would result in creation of a product that would soon appear in the refrigerators of leading grocery chains, and an innovative, first-in-Poland, online ice cream sale offer. 2015 – The first step was to create a logo, brand identity and a coherent, modular design of the ice cream parlor. 2016 – That was the time of construction of franchise offer and its presentation at the national Franchise fair. Growing perspectives enabled ambitious designations for the coming years. 2018 – Development of packaging and B2B materials that will allow the Willisch brand to open up to retail sales. 2019 – Creating a concept that will allow to market and sell ice cream online. 2020 – Design of consumer mobile application. Today Willisch is a network of over 30 ice cream parlors all over Poland. Ice cream in cups can be bought in shops such as Lidl or Carrefour, and sales in the willisch.pl store run along with promotion on instagram, facebook and different online activities. Extensive scope of cooperation in this project included: creating a logotype and visual brand identification, a strategy for visual and marketing activities, designs of facades and interiors of ice cream parlors, B2B (franchise) and B2C materials, photography, packaging, POS materials, developing an e-commerce concept and management of ongoing operations (and much much more). Our collaboration grows along with the development of the brand itself. Thanks to the open approach of brand owner, Robert Willisch, we continue this project with real passion and interesting plans for future.