Kolejny rok rozwoju rodzinnej marki lodowej.
Willisch sezon 2023
Kolejny sezon lodowy zbliża się ku końcowi. Klika największych projektów sfinalizowanych w ostatnim czasie to między innymi przebudowa i poprawa funkcjonalności sklepu online, promocja aplikacji Willisch Lodoappka, oraz projekty opakowań spersonalizowanych do zamówień dla sieci takich jak Lidl Polska. (scroll for english)
Dodatkowo po raz kolejny zrealizowaliśmy razem dużą liczbą nowych kubeczków, okolicznościowych boxów i materiałów komunikacyjnych B2B i B2C. Lodowa ekspansja marki Willisch nie traci na dynamice.
strategia, art direction, graphic design, copywriting, product development: Bartosz Wągrowski / program franczyzowy: Marcin Uliński – Sieciowi.com / fotografia: Wołek & Maksimik
Another ice cream season is coming to an end. Several of the largest projects finalized recently include the reconstruction and improvement of the online store, promotion of the Willisch Lodoappka app, and custom packaging designs for chains such as Lidl Polska. Additionally, we have once again created a large number of new cups, occasional boxes and B2B and B2C communication materials together. The expansion of the Willisch brand is not losing its momentum.